i kad mi dođeš ti


Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo cekam dan da dodjes mi Ref. Funnyvideos balkanci balkantiktok viraltiktok tiktokbosnaihercegovina ludzbunjennormalan ldz izetfazlinovic bosna_i_hercegovina zabavno.


Citati 7 Wise Words Quotes Serbian Quotes Wise Quotes

U noćima bez sna ja tebe dozivam.

. Uživajte svi zaljubljeni i voljeni. Pada noć puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol. Join Napster and play your favorite music offline.

Na srcu mi studen zime Na usnama tvoje ime I samo čekam dan Da dođeš ti A kad mi dođeš ti I osmijeh vratiš mi Sva patnja i bol Života mog će proć U noćima bez sna Ja tebe dozivam Da dođeš mi ti i kao svi Počnemo mi mirno živjeti Moj dan nema kraja A noću tebe sanjam I samo čekam dan Da dođeš mi A kad mi dođeš ti I osmijeh. Kad mi dođeš ti. U noćima bez sna ja tebe dozivam.

Kad mi dođeš ti G Pada noc puna strepnje C nema te tu kraj mene G D a trebam te kao pjesnik G svoju bol G Na srcu mi studen zime C na usnama tvoje ime G D i samo cekam dan G da dodes mi Ref. Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol. TikTok video from Josip Martinović josip_11111.

A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi Am D sva patnja i bol zivota mog ce proc G D U nocima bez sna ja tebe dozivam Am G D da dodjes mi ti i kao. Za pjesmu dana smo odabrali njegov hit Kad mi dođeš ti. Verse 1 G Pada noc puna strepnje Am7 Nema te tu kraj mene G D7 G C G A trebam te kao pjesnik svoju bol G Na srcu studen zime Am7 Na usnama tvoje ime G D7 I samo cekam dan G C G Da dodes mi Chorus G C G A kad mi dodes ti D GD D I osmijeh vratis mi Am Sva patnja i bol G D GD D Zivota mog ce proc G C G U nocima bez sna.

A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi sva patnja i bol zivota mog ce proc u nocima bez sna ja tebe dozivam da dodjes mi ti i kao svi pocnemo mi mirno zivjeti. A kad mi dođeš ti. A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi Am G D sva patnja i bol zivota mog ce proc G C G D U nocima bez sna ja tebe dozivam Am G D da.

From the album Kozmički Dalmatinac by Oliver Dragojevic on Napster. I samo čekam dan da dođeš mi. G C Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene G D G a trebam te kao pjesnik svoju bol G C Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime G D G i samo cekam dan da dodjes mi G D Ref.

Download on iTunes. Play online or download to listen offline free - in HD audio only on JioSaavn. Da dođeš mi ti i kao svi počnemo mi mirno živjeti.

Listen to Kad Mi Dođeš Ti by Oliver Dragojevic. Kad Mi Dodes Ti Lyrics. Pada noc puna strepnje Nema te tu kraj mene A trebam te kao pjesnik svoju bol Na srcu studen zime Na usnama tvoje ime.

A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi sva patnja i bol zivota mog ce proc. In order to see the lyrics of Oliver Dragojević - Kad Mi Dođeš Ti it is necessary to have java script enabled browserWe have another 8 lyrics of songs by Oliver Dragojević that you are able to see on the right or clicking on the artists nameWe plan in the future to enable the possibility to make translations of Oliver Dragojević - Kad Mi Dođeš Ti lyrics on your own or other languages. Moj dan nema kraja a noću tebe sanjam.

Kad Mi Dodjes Ti. TikTok video from A. G C Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene G D G C G a trebam te kao pjesnik svoju bol G C Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime G D G C G i samo cekam dan da dodjes mi G C G D Ref.

Tekst pjesme Oliver Dragojevic - Kad mi dodjes ti. Create and get 5 IQ. A kad mi dođeš ti Osmijeh vratiš mi.

G A kad mi dodes ti D i osmijeh vratis mi Am sva patnja i bol D zivota mog ce proc G u nocima bez sna D ja tebe dozivam Am da dodes mi ti G D i kao svi pocnemo mi G mirno zivjeti. Da dođeš mi ti i kao svi počnemo mi mirno živjeti. A kad mi dođeš ti i osmijeh vratiš mi Sva patnja i bol života mog će proć.

Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo cekam dan da dodjes mi. A kad mi dođeš ti i osmijeh vratiš mi sva patnja i bol života mog će proć U. 歌曲名Kad Mi Dođeš Ti由 Ansambl Slobodna Dalmacija 演唱收录于Dalmacija Dalmaciji专辑中Kad Mi Dođeš Ti下载Kad Mi Dođeš Ti在线试听更多相关歌曲推荐尽在网易云音乐.

Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo čekam dan da dođes mi. A kad mi dođeš ti i osmijeh vratiš mi Sva patnja i bol života mog će proć. A kad mi dođeš ti i osmijeh vratiš mi Sva patnja i bol života mog će proć.

Ja kad mi postavljaju pravila. A kad mi dođeš ti i osmijeh vratiš mi. Da dođeš mi ti i kao svi počnemo mi mirno živjeti.

Le migliori offerte per Oliver Dragojević - Kad Mi Dođeš Ti sono su eBay Confronta prezzi e caratteristiche di prodotti nuovi e usati Molti articoli con consegna gratis. Kad mi dodjes ti. Listen to Kad Mi Dođeš Ti on the Croatian music album Best Of 2011 Zabavna by Jasna Zlokić Oliver Dragojevic only on JioSaavn.


Pin By Nevenka Marjanovic Rod Frankov On Mudre Izreke Serbian Quotes Quotes More Than Words


Oliver Dragojevic Kad Mi Dodjes Ti Life Lyrics Oliver Dragojevic Life


Dodjes Mi U San Serbian Quotes Sarcastic Quotes Funny Soft Words


ღ Oliver Dragojevic Kad Mi Dodjes Ti ღ Oliver Dragojevic Oliver Music


Oliver Dragojevic Kad Mi Dodes Ti Youtube Oliver Dragojevic Oliver Youtube


Klapa Kampanel A Kad Mi Dođes Ti Concert Novo Mesto Croatia


Oliver Dragojevic Cesarica


Pin By Bratislav Ilic On Lepasporocila Serbian Quotes Karma Quotes Inspirational Quotes


Oliver Dragojevic A Kad Mi Dodjes Ti Oliver Dragojevic Oliver Music Songs


Pin On Pjesme


Oliver Dragojevic A Kad Mi Dodjes Ti Oliver Dragojevic Oliver Music Songs


Ilda Lexington Ti Nevoljo Moja Official Video 2015


Pin By Jo On Balkanskigovori Serbian Quotes Heart Quotes Inspiring Quotes About Life


Oliver Dragojevic Tko Sam Ja Da Ti Sudim Oliver Dragojevic Music Art Oliver


Luka Basi Oliver Dragojevic Tribute Kad Mi Dodjes Ti Live Cover Youtube Oliver Dragojevic Vintage Microphone Vintage


Red Lips Kiss My Blues Away Leo Reisman And His Orchestra V Harry Maxfield Columbia 1927 Oliver Dragojevic Latin Music Music Songs


Oliver Dragojevic Stjepan Hauser Kad Mi Dodjes Ti In 2022 Oliver Dragojevic Oliver Youtube


Oliver Dragojevic Kad Mi Dođes Ti Live Youtube Oliver Dragojevic Oliver Youtube


Kad Mi Dodjes Ti Oliver Guitar Instrumental Oliver Dragojevic Guitar Oliver

Related : i kad mi dođeš ti.